The birthday fanbook project

Hey ya luvs!   Here you can see the first part of the gift the Girls [ x ] worked for Tom Hiddleston ’s birthday. I have the honour to...

Hey ya luvs! 

Here you can see the first part of the gift the Girls [x] worked for Tom Hiddleston ’s birthday. I have the honour to be the cover artist, as some of them asked me for. Of course it was a pleasure and I’m so excited, but I want to enhance the stunning and hard work the girls did with the entire fanbook, I can swear they worked as hell full of excitement.

Esta es la parte que he hecho yo xD // This is the thing I worked LOL















Well, this is just a little glance inside the book. You can see some AWESOME works (fanarts, fanfics) by fans from Spain and Latin America, compiled to create the warmest present for our King
If you want to purchase one, you can order it here: [x] No % for us, it’s a non profit project, you pay only printing cost and shipping.

**photos by: SANDALWOOD 

// 
Hola amorcitos!

Aquí podeis ver la primera parte del regalo que las Chicas [x] han preparado para el cumpleaños de Tom Hiddleston . Tengo el honor de ser la autora de la portada tal y como me pidieron. Por supuesto fue un placer y estoy muy emocionada, pero quiero destacar el alucinante y durísimo trabajo que se han pegado con el fanbook entero. Puedo asegurar que han currado como si no hubiera mañana con mucha ilusión.
Bien, esto es sólo un vistazo a su interior. Podeis ver algunas piezas ALUCINANTES (fanarts, fanfics) realizados por fans de España y Latino América, recopilados para crear el más cálido presente para nuestro Rey. 
Si quieres una copia para ti, puedes solicitarla aquí [x] Ningún porcentaje para nosotras, es un proyecto sin beneficio, pagas sólo los costes de impresión y los gastos de envío.

**fotos de SANDALWOOD 

You Might Also Like

0 comentarios

Comentarios / Comments